Mall of Norway er lokalisert i Flåm og Ålesund – Norge.
Husk at vi også har internasjonal levering om du befinner deg internasjonalt.
Produktene blir sendt fra Flåm – Norge
Husk at vi også har internasjonal levering om du befinner deg utenfor Norge.
Vi er basert i Norge og har et internasjonalt leverings alternativ for kunder som bor internasjonalt.
Avhengig av hvilken region du bor i har du muligheten til å betale med Klarna, PayPal og Stripe. Med disse betalingsmetodene kan du som kunde nesten bruke alle type kort.
Avhengig av hvilken region du bor i har du muligheten til å betale med Klarna, PayPal og Stripe.
Med disse betalingsmetodene kan du som kunde bruke nesten alle type kort.
Dessverre kan vi ikke gi deg en eksakt dato på når et produkt vil være tilgjengelig igjen.Hvis du ønsker å motta et varsel når varen er tilgjengelig igjen, kan du klikke på VARSLE MEG knappen på produktsiden og fylle ut skjemaet.
Kan du vennligst beskrive feilmeldingen som dukker opp, slik at vi kan sende en detaljert beskrivelse til vårt utviklingsteam, så de kan løse problemet på kortest mulig tid.
Ønsker du informasjon om våre kommende tilbud og rabatter, kan du abonnere på vårt nyhetsbrev. Du vil være en av de første som får vite om spesialtilbud, og nye merker og produkter du ikke vil gå glipp av.
Levering
Gratis frakt ved kjøp over 1200 kr for leveringer innen Norge. Ved kjøp under 1200kr tilbyr vi fastpris på 85kr per ordre for forsendelser innen Norge. For forsendelser til utlandet varierer fraktkostnaden avhengig av pakkens vekt og størrelse, og hvor du befinner deg. Fraktkostnadene beregnes og vises før du fullfører bestillingen.
Vi samarbeider med kvalitets leverandører som gir deg service i verdensklasse og har effektiv levering. Mall of Norway tjener ikke penger på frakt, vi tilbyr det som en tjeneste med tap.
Frakt i seg selv er en kompleks prosess som har separate kostnader i forskjellige stadier, noe som gjør at det blir høyere kostnader. For eksempel: arbeidskraft må betales når bestillingen er gjennomført, drivstoffkostnader for transport må tas med i betraktningen. Sjåfører må også betales ved levering av pakker.
Gratis frakt ved kjøp over 1200 kr for leveringer innen Norge. Ved kjøp under 1200kr tilbyr vi fastpris på 85kr per ordre for forsendelser innen Norge.
For forsendelser til utlandet varierer fraktkostnaden avhengig av pakkens vekt og størrelse, og hvor du befinner deg. Fraktkostnadene beregnes og vises før du fullfører bestillingen.
• Om produktene du bestiller er på lager, sender vi vanligvis bestillingen din innen en virkedag.
• Om varene ikke er på lager, vil vi kontakte deg før vi fortsetter med bestillingen.
• Om du bestiller flere varer, og noen av dem ikke er på lager, kan du velge å dele opp leveransen eller sende alt når den er komplett. (Dette vil føre til to fraktkostnader.)
Forventet leveringstid 3 – 7 virkedager. Vær oppmerksom på at levering kan ta lengre tid i salgsperioder og helligdager.
Det er to måter å sjekke statusen på din bestilling.
Du kan sjekke ordrestatus på kundesiden /my-account/, eller følg lenken i ordrebekreftelsen som du fikk på e-post.
Når bestillingen din har blitt sendt fra Flåm, vil du få en leveringsbekreftelse med et sporingsnummer slik at du kan spore bestillingen når den er på vei til deg.
Vi beklager ulempen dette medfører.
For å hjelpe deg med å løse problemet så raskt som mulig, vennligst send oss følgende:
- Bestillingsnummer
- Beskrivelse av manglende vare
Trenger du mer informasjon, vennligst kontakt oss på cs@mallofnorway.com
Dessverre er ikke dette alternativet tilgjengelig.
Vi bruker ekspresslevering som standard leveringsmetode, dette tar normalt 3 – 7 virkedager.
Prisen du ser i kassen, er summen du betaler. Moms og import skatter er inkludert i prisen, så det er ingen ekstra, skjulte kostnader.
Vi bruker DHL Express som er det sikreste og mest effektive fraktselskapet over hele verden.
DHL Parcel International Standard tilbyr frakt av pakker til over 220 land. Bedriftskunder drar fordel av forenklet posttollering, pålitelige transittider med sporing fra start til slutt for viktige destinasjoner ved hjelp av vårt globale post nettverk, og vår internasjonale ekspertise innen forsendelse.
Vi beklager om ditt land ikke står oppført som en av DHL frakt alternativer.
Unntak til internasjonal frakt
På grunn av internasjonale forskrifter eller spesiell tollhåndtering, er vi dessverre ikke i stand til å behandle frakt til disse landene gjennom vår nettbutikk.
Afghanistan, Algerie, Armenia, Aserbajdsjan, Bangladesh, Hviterussland, Brasil, Chile, Costa Rica, Egypt, El Salvador, Georgia, Guatemala, Honduras, India, Indonesia, Iran, Irak, Kazakhstan, Kuwait, Kirgisistan, Libanon, Libya, Republikken Moldova, Marokko, Nicaragua, North Macedonia, Pakistan, Peru, Filippinene, Qatar, Russland, Syria, Tadsjikistan, Tunisia, Turkia, Ukraina, Usbekistan, Vietnam, Jemen, Åland Islands.
Siden de kontinuerlig utvider antall tilgjengelige land for levering, håper vi at landet ditt blir tilgjengelig i løpet kort tid.
Internasjonale kunder vil motta SMS/e-post fra DHL Express, vennligst bruk denne fleksible tjenesten for å gjøre endringer på leveringsstedet ditt. Ved å følge lenken fra vår leverandør, kan du velge disse alternativene.
- Endre til en alternativ leveringsadresse
- Hente bestillingen på et DHL service point.
- Skal du på ferie? Bestill oppbevaring av post og vent til du er hjemme igjen.
- Avtal et nytt leveringstidspunkt som passer bedre for deg.
Alle bestillingene fra mallofnorway.com blir sendt fra Flåm i Norge. Hvis du bor utenfor Norge, kan du ha et annet MVA- og toll nivå når du importerer produkter til landet ditt. I stedet for at du må vente og bekymre deg for ekstra avgifter og fakturaer, betaler Mall of Norway moms, skatter og avgifter på dine vegne. Vi dekker disse kostnadene og relaterte avgifter ved å ha en universell pris inkludert 25% norsk merverdiavgift.
Noen land har lavere MVA, denne differansen brukes for å dekke kostnadene relatert til toll. Dette betyr at prisen du ser på nettsiden vår er den faktiske totalprisen.
Vi forbeholder oss retten til å kreve kostnadene for håndteringen som oppstår når en pakke ikke blir hentet (retur frakt, frakt gebyr, etc.). Derfor belaster vi deg et gebyr på 500 kroner hvis pakken ikke blir hentet. Forsendelser lagres normalt ikke lenger enn 14 dager av postkontoret før det returneres til oss.
Vær derfor oppmerksom på at hvis du angrer på et kjøp og ønsker å returnere varen, må du først hente pakken og deretter returnere i henhold til instruksjonene på vår returside. Pakker som ikke blir hentet, vurderes ikke innenfor kanselleringsretten.
Retur & Bytte
Hvis du ikke er 100 % fornøyd med kjøpet, returner det innen 30 dager etter mottak og i salgbar stand for refusjon. Alle returer skal være i «som ny» tilstand, både uvaskede og ubrukte.
Vennligst legg merke til følgende:
- All retur må være i original stand, med alle merkelapper og emballasje.
- Husk å legge med ordrebekreftelsen når du returnerer pakken.
- Autorisasjon for retur kan ta noen dager.
- Når returen er mottatt og akseptert, vil refusjonen fullføres via den opprinnelige betalingsmåten, eksklusiv leveringskostnadene.
- Returen er kundens ansvar inntil Mall of Norway har mottatt pakken.
- Undertøy kan ikke returneres eller refunderes.
- Vennligst oppbevar kvittering og sporingsinformasjon av returen, da dette fungerer som et bevis på at du har returnert varene. Uten dette er vi ikke i stand til å hjelpe deg.
- Viktig! Fraktkostnader refunderes ikke, med mindre du returnerer et feilaktig eller mangelfullt produkt.
**Utvidet returret for bestillinger gjort fra 24.11.2022 til 24.12.2022. Bestillinger gjort i denne perioden kan returneres frem til 31.01.2023
Hvis du ikke er 100 % fornøyd med kjøpet, returner det innen 30 dager etter mottak og i salgbar stand for refusjon. Alle returer skal være i «som ny» tilstand, både uvaskede og ubrukte.
På www.posten.no/retur kan du nå lage en returetikett ved å benytte en av returkodene under:
For retur, bruk koden: 20011129929PIP. Pris 85kr.
- Retur gjennom egen postkasse: Pakken må være under 5kg. Maksimumsmål: Lengde 45 cm. Lengde + bredde + tykkelse- maks 90 cm.
- Større pakker blir plukket opp fra hentested.
Når vi har mottatt og godkjent returen din vil du få pengene tilbake.
Returadresse:
Mall of Norway
Postbox 54
5742 Flåm
Vennligst legg merke til følgende:
- All retur må være i original stand, med alle merkelapper og emballasje.
- Husk å legge med ordrebekreftelsen når du returnerer pakken.
- Autorisasjon for retur kan ta noen dager.
- Når returen er mottatt og akseptert, vil refusjonen fullføres via den opprinnelige betalingsmåten, eksklusiv leveringskostnadene.
- Returen er kundens ansvar inntil Mall of Norway har mottatt pakken.
- Undertøy kan ikke returneres eller refunderes.
- Vennligst oppbevar kvittering og sporingsinformasjon av returen, da dette fungerer som et bevis på at du har returnert varene. Uten dette er vi ikke i stand til å hjelpe deg.
- Viktig! Fraktkostnader refunderes ikke, med mindre du returnerer et feilaktig eller mangelfullt produkt.
Det er ikke mulig å bytte din vare. I dette tilfellet må du be om tilbakebetaling og returnere varen(e) til oss. Du kan deretter legge inn en ny bestilling med den størrelsen og/eller fargen du ønsker.
Vennligst se vår side om returrett for mer detaljert informasjon: /levering-og-retur/
Er det mulig å kansellere eller endre bestillingen etter kjøp, før bestillingen sendes.
Fra det øyeblikket du har bekreftet kjøpet er det ikke mulig å kansellering eller endre bestillingen.
Estimert returtid avhenger av bank og kortutsteder.
Det kan ta opptil 15 virkedager før tilbakebetalingen blir registrert hos banken.
For å hjelpe deg å løse problemet så raskt som mulig, vennligst send oss følgende til cs@mallofnorway.com:
- Et bilde av produktet som viser feilen
- Bestillingsnummer
Vi beklager at produktet ikke møtte dine forventninger.
Det kan være noen små forskjeller mellom produktfoto og fysisk vare. Dette kan være grunnet studiobelysning, farge forestilling på skjerm og fargeoppfatning. Hvis du føler at forskjellen er uakseptabel, kan du be om retur og vi vil hjelpe deg videre.
For mer informasjon om retur, besøk /levering-og-retur/
For å hjelpe deg med å løse problemet ditt så raskt som mulig, vennligst send oss følgende:
- Bestillingsnummer
- Beskrivelse av manglende vare
Trenger du mer informasjon, vennligst kontakt oss på cs@mallofnorway.com
For å starte denne prosessen ber vi deg vennligst sende oss følgende:
- Et bilde av det skadede produktet
- Et bilde av emballasjen som ble ved levering
- Ditt bestillingsnummer
Trenger du mer informasjon, vennligst kontakt oss ved å svare på denne e-posten.
Produkter og pleie
Du finner størrelsesguider for våre klesmerker på hver produktside i nettbutikken. Se etter størrelsesguide linken, som vil gi deg spesifikke mål for de forskjellige merkene.
Du finner lenkene til størrelsesguider for hvert klesmerke på de enkelte produktsidene.
Er du usikker på Europeisk størrelse sammenlignet med andre regionale standarder, kan du sjekke online ressurser som www.blitzresults.com/no/european-sizes/. Her kan du konvertere størrelser.
Vær oppmerksom på at dette er et tredjeparts nettsted og er ikke relatert til Mall of Norway.
Vi beklager at produktet ikke møtte dine forventninger.
Det kan være noen små forskjeller mellom produktfoto og fysisk vare. Dette kan være grunnet studiobelysning, farge forestilling på skjerm og fargeoppfatning. Hvis du føler at forskjellen er uakseptabel, kan du be om retur og vi vil hjelpe deg videre.
For mer informasjon om retur, besøk /levering-og-retur/
Du kan finne instruksjoner på hvordan du kan ta best vare på ull produkter via nettadressen nedenfor: /vask-av-ull/
Du kan finne instruksjoner og tips til hvordan du kan vaske dunjakker her: /vask-av-dun/